Diensten

Wij verzorgen de volledige boekhouding voor ondernemers in het MKB en ZZP`ers

Administratiekantoor Senator is een administratiekantoor / boekhoudkantoor  gevestigd in Zoetermeer en wij zijn specialist in het verwerken en het correct vastleggen van uw volledige boekhouding en salarisadministratie. Als startende ondernemer, ZZP’er of ondernemer in het MKB wilt u liever uw tijd besteden aan ondernemen en niet aan uw administratie. Als ondernemer wilt u wel graag weten hoe u ervoor staat. Daarom zeggen wij :

 

Wij de zorg over uw administratie zodat u zich kunt richten op ondernemen

 

De administratie wordt online verwerkt. Hierdoor heeft u altijd en waar u ook bent inzicht in uw financiële administratie. Bent u ZZP’er, of hebt u een BV, VOF, maatschap, vereniging of stichting? Wij hebben een uitgebreid pakket aan diensten en wij staan u graag te woord. Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.

Administratiekantoor Senator bied u de volgende diensten aan:

Boekhouding

Voor een helder inzicht in uw financiële cijfers is het belangrijk dat deze op correcte wijze is verwerkt. Administratiekantoor Senator te Zoetermeer kan naar gelang uw wensen de gehele boekhouding of een gedeelte daarvan verwerken. Dit gebeurd bij ons op kantoor in Zoetermeer, eventueel bij u in het bedrijf. De boekhouding wordt in een online omgeving verwerkt en ingericht.

Administratiekantoor Senator te Zoetermeer heeft ervaring met verschillende software pakketten. Bij ons heeft u ook dan de keuze om gebruik te maken van onze online omgeving, of een omgeving naar eigen keuze.

Periodieke verslagen

Administratiekantoor Senator maakt voor u als ondernemer per kwartaal of halfjaar een financieel verslag van uw bedrijfsresultaat ,waardoor u helder inzicht houdt in uw financiële positie. Op grond hiervan kunnen wij u adviseren bij het nemen van beslissingen voor wat betreft uw huidige en toekomstige bedrijfsvoering en rechtsvorm. Ook voor incidentele rapportages ten behoeve van financieringsaanvragen kunt u bij ons terecht.

Jaarrekening

Administratiekantoor Senator maakt voor u als ondernemer een gedegen en helder verslag over het bedrijfsresultaat en de bedrijfsontwikkeling. Het jaarverslag geldt tevens als voorbereiding voor aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Bent u eigenaar van een Besloten Vennootschap (B.V.) of Naamloze Vennootschap (N.V.) dan zorgt administratiekantoor Senator ervoor dat na de goedkeuring van het jaarverslag, deze op een correcte wijze wordt gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Heeft een vereniging, maatschap, VOF of een eenmanszaak dat maken wij een correcte jaarrekening voor u die aan de laatste wettelijke verplichtingen voldoet.

Belasting aangiftes en fiscaal advies

Als u ondernemer bent krijgt u te maken met de boekhouding en de belastingaangiftes (fiscale aangiftes). U bent als ondernemer liever bezig met het geen waar u goed in bent dan met de regelgeving omtrent de vele belasting wetten en regels. De fiscale wetten en regels is een terrein dat voortdurend in ontwikkeling is. De belastingadviseurs van administratiekantoor Senator te Zoetermeer zorgen door hun kennis en ervaring ervoor dat u de maximale fiscale voordelen kunt behalen. Er kan vaak zonder dat u het door heeft een hoop bespaard worden op belastingen. Wij kunnen voor u de volgende belastingaangiftes verzorgen:

  • inkomstenbelasting
  • omzetbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • dividendbelasting
  • loonbelasting
  • pensioenaangiften
  • accijnsaangifte

Salarisverwerking

Administratiekantoor Senator in Zoetermeer kan voor u de volledige loonadministratie verwerken, wij verzorgen voor u de volgende onderdelen:

  • Verloning per maand of 4 weken
  • Aanleggen personeelsdossier
  • Aanmaken van arbeidscontracten
  • Aangifte loonbelasting
  • Pensioen aangifte
  • Aangifte PAWW

De salarissen worden verwerkt tegen een vast tarief, de salarissen worden bij ons op kantoor persoonlijk verwerkt. Wij maken geen gebruik van andere partijen.

Ondernemers Advisering

Administratiekantoor Senator te Zoetermeer heeft als doel de ondernemer in het midden- en kleinbedrijf terzijde te staan op een zo`n breed mogelijk terrein. Persoonlijk contact staat bij ons centraal, wij denken proactief mee met u en uw onderneming. Doel van onze diensten is u, als ondernemer, een helder inzicht te verschaffen in uw financiële positie en de bedrijfsontwikkeling. Door proactief mee te denken, helpen wij u met het nemen van beslissingen.

Veel gestelde vragen van een ondernemer:

  • Wanneer ben ik persoonlijk aansprakelijk?
  • Wanneer start ik een bv?
  • Waar moet ik aan denken als ik een bv wil oprichten ?
  • Is het verstandig om te investeren ?
  • De auto in de zaak , of in privé ?
  • Kan ik een financiering krijgen?
  • Is herstructurering noodzakelijk ?

Komt het u bekend voor? Wij geven u er graag antwoordt op.

Administratiekantoor Zoetermeer heeft al meer dan 20 jaar ervaring in de advisering van ondernemers bij ons kunt u terecht voor :

  • Startersbegeleiding
  • Keuze van ondernemers,-rechtsvorm
  • Herzien van de bedrijfsstructuur
  • Oprichting vennootschap
  • Bedrijfsopvolging-of overname
  • Financieringsaanvraag
  • Personeelsvraagstukken
  • Opstellen van contracten
  • Regelingen met de Belastingdienst

Wanneer u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen heeft, of u wilt graag een persoonlijk en vrijblijvend gesprek, neem dan gerust contact met ons op.

Overeenkomsten

Als ondernemer krijgt u te maken met verschillende overeenkomsten, wij kunnen u helpen bij het opstellen van de volgende contracten:

  • DGA overeenkomst
  • Rekening-courant overeenkomst
  • Lening overeenkomst
  • Huur overeenkomst
  • Management overeenkomst
  • Ontbinding
  • Arbeidscontracten
  • VOF overeenkomst

Wij stellen de contracten op tegen een vast tarief zodat u niet voor verrassingen komt te staan

Heeft u interesse in onze diensten en bent u benieuwd naar de kosten hiervan?